VECKA 2 - BARNDOMEN
006. Vad vad populärt när du var liten?
 
När jag var liten var det populärt med penntroll och små plastnappar.
Jag kommer ihåg att jag gick omkring med ca tio stycken platsnappar runt halsen och tyckte att dom var det finaste som fanns. Jag var ju så vacker när jag hade på mig mina nappar. 
Penntroll hade jag också många av som jag när jag blev lite ändre (12-13 år) sydde små kläder till. Dom var inte så fina men dom var funktionella i alla fall. Det var huvudsaken. 
Andra saker som också var populära när jag var liten var Barbies, Tamagotchi, Pokeymon och Sailer Moon. 

Om man ska bortse från dom sakerna som jag som barn använde när jag var liten och som var populärt så var ju även Tomas Ledin och Ronny och Ragge stora. 

Undra vad barnen som födds i detta årtal kommer svara på frågan i framtiden?
"När jag var liten var 9gag, WoW och att sminka sig vid 8 års ålder populärt" 
 
 
 
 
Båda bilderna är lånade från Google... 
 
 

Kommentera

Publiceras ej