VECKA 2 - BARNDOMEN
007. Hur var du som barn?
 
Som barn var jag väldigt glad och sprallig, som dom flesta barn. Jag hade krittvit hår och vägrade att kamma mig för jag var så himla håröm så jag bara stod och skrek när kammen kom fram. Men håret kammade sig själv när jag stod i dushen så det var inte så farligt. 

Jag lekte med kompisar som i lite perioder, ena perioden kunde det vara en kompis varjedag i 3 vekor för att sedan gå till en annan kompis och vara med den istället. Det är bra att variera sig! 

En sak som jag saknade som barn är alla övernattnignar, men jag antar att jag får skylla mig själv då jag helt enkelt inte vågade sova borta utan mina föräldrar. Det har varit många gånger då jag har bestämt med en kompis att vi ska sova över och ha så kul och så ballade jag ur i sista stund. Jag har ju på senare dar, vid 17års ålder, förstått att det inte är så farligt att sova borta. 

 

Kommentera

Publiceras ej