VECKA 3 - FILM
014. Ser du helst på film hemma eller på bio?
 
Jag ser helst på film både hemma och på bio. 
 
Hemma är det så mysigt att man kan kurra upp sig i soffan eller pausa när man vill. Det gör det så himla mysigt. På bio är det lite maffigare då man har ett anat ljud och oftast så ser jag på filmer i 3D, jag är alltså lite klyven i frågan. 
 
Hemma finns det dock en tendens till att jag alltid somnar när vi ser på film, vilket är lite synd då en del filmer ser jag fram emot att se. Ena stunden kan jag vara klarvaken och i nästa stund så kan jag ha somnat, det är lite knasigt tycker jag. 
 
På bio kan jag också sommnar förvisso, det är ännu konstigare. Man tycker att man ska kunna hålla sig vaken när man går på bio och får betala massor med pengar men nej, nej, det går icke 
 
Jag kan till och med somna när jag kollar på film hos kompisar. En gång åkte jag hem till en kompis för att vi skulle umgås, vi satte på en film oh jag somnade, när jag vaknade efter filmen så var det dags att åka hem. Lite pinsamt och min kompis låter mig aldrig glömma det, haha. 

Kommentera

Publiceras ej