VECKA 3 - FILM
015. Vilken är din favoritskådespelare?

Jag tänkte först svara Julia Roberts och Hugh Grant eftersom a jag alltid har sagt dom, men sen när jag tänker efter lite så har jag nog ändrat uppfattning sen jag var liten. 
 
Nu skulle jag nog vilja säga att det är:
Annalise Basso - Hon har mest gästspelat i olika tv serier som t.ex. Desperate Housewives, True Blod och New Girl. Men hon har nu fått en huvudroll i Standing Up så jag tror att vi kommer få se mycket mer av henne. 
 
En annan bra skådespelare tycker jag är Rachel Bilson som gör ett fanastiskt skådespeleri i Hart of Dixie, men hon var även strålande när hon spelade Summer i The O.C. Hon fångar värkligen den där fisfärnäma personen men hon gör det med en glimt i ögat.
 
 
bilderna lånade från Google 
 

Kommentera

Publiceras ej